Usein kysyttyjä kysymyksiä

 

1) Kuinka ilmoittaudun tapahtumaan paikan päällä?
Kaikkien on pitänyt ilmoittautua ennakkoon tapahtumaan. Löydät sisääntulon yhteydestä nimikorttisi (aakkostettu sukunimen mukaan). Tämä on ”rekisteröityminen” tapahtumaan. Mikäli kortti puuttuu, ota yhteys tapahtumainfon henkilökuntaan.
2) Pitääkö eri luentosaleihin ilmoittautua ennakkoon?
Luentosaleihin ei tarvitse erikseen ilmoittautua, jos tapahtuman ilmoittautumislomakkeessa ei sitä erikseen kysytä. ”Pääsaliin” mahtuvat kaikki, mutta pienempiin saleihin mahtuu vain rajallinen määrä kuulijoita. Emme siis voi luvata, että kaikki halukkaat mahtuvat tiettyyn luentoon.
3) Mitä, jos en pääse paikalle?
Tapahtumaan osallistuminen on voitu peruuttaa peruutusehtojen mukaiseen päivämäärään mennessä. Peruuttaneen tilalle voi tulla toinen henkilö. Hän voi tulla paikan päälle ja vaihtaa peruuttaneen henkilön nimikortin omalle nimelle. Katso tarkemmat ehdot ko. tapahtuman tiedoista.
4) Voiko tapahtumapaikalla ruokailla ja pitääkö ruokailu varata etukäteen?
Ruokailu tapahtumapaikalla on omakustanteinen ja siitä lähetämme ohjeet kaikille niille osallistujille joiden sähköpostiosoitteet meille on ilmoittautumisen yhteydessä annettu. Tämä tapahtuu n. kuukausi ennen tapahtumaa.
5) Lähetättekö pääsyliput postitse tai sähköpostitse?
Teemme kaikille osallistujille rintaan kiinnitettävät nimikortit, jotka noudetaan tapahtumaan saavuttaessa Globexin infopisteeltä. Nimikortit toimivat pääsylippuina tapahtumaan. Isoille ryhmille (vähintään 20 osallistujaa) voimme niin pyydettäessä postittaa nimikortit etukäteen.
6) Jos nimikortit postitetaan meille ennakkoon, niin onko erillistä ilmoittautumista tarpeellista enää paikan päällä tehdä?
Jos nimikortit teille postitetaan etukäteen, ei teidän tarvitse erikseen enää ilmoittautua paikan päällä. Nimikortteihin tarvittavat muovikotelot voitte noutaa saapuessanne paikalle, niitä emme postita.
7) Ilmoittauduin tapahtumaan jo kolme kuukautta sitten enkä vielä ole saanut laskua. Milloin lasku tulee?
Laskutus alkaa n. kuukausi ennen tapahtumaa. Lasku toimitetaan ilmoittautumisen yhteydessä annettuun laskutusosoitteeseen.
8) Ilmoitin itseni ja 7 muuta osallistujaa tapahtumaanne joskus syksyllä. Nyt en muista keitä olen ilmoittanut – mistä löydän tämän tiedon?
Ilmoittautuessasi tapahtumaan sait siitä vahvistuksen sähköpostiisi. Tämä vahvistus näkyy Saapuneet-kansiossa, lähettäjänä Varhaiskasvattaja (maakuntatapahtumat) tai Varhaiskasvatus-messut tapahtumasta riippuen. Mikäli et enää löydä vahvistusta, voit tiedustella asiaa sähköpostitse diane@globex.fi. HUOM! Muista tarkistaa myös sähköpostisi roskaposti-kansio!
9) Kuvataanko tai vidoidaanko yleisöä tapahtumissa?
Tapahtumissamme kuvataan mahdollisesti lähinnä yleisluontoisia tunnelmakuvia tapahtumasta. Jos ehdottomasti et halua tulla kuvatuksi, ilmoitathan siitä erikseen tapahtumainfossa kun noudat nimikorttisi.
10) Miksi tapahtumien hinnat ilmoitetaan sekä arvonlisäverottomina että -verollisina?
Tapahtumissamme merkittävä osa osallistujista tulee julkisista organisaatioista ja yrityksistä, jotka voivat vähentää arvonlisäveron osuuden omassa verotuksessaan. Sen vuoksi veroton hinta on aina selkeästi esillä. Yksityishenkilöt/kuluttaja-asiakkaat sen sijaan eivät voi arvonlisäveron osuutta vähentää, vaan maksavat tapahtumista hinnan, joka sisältää 24 % arvonlisäveroa.